elké břicho je nejen ošklivé, ale také velmi nebezpečné. Viscerální tuk si náš organismus hromadí kolem břišních orgánů. Je to nebezpečnější než normální tuk v podkožních vrstvách pasu a boků a je mnohem náročnější se ho zbavit. Nadměrná viscerální vrstva vyvolává diabetes, různé záněty, onemocnění kardiovaskulárního systému, problémy se žlučníkem či dokonce rakovinu prsu.

Máme však pro vás dobrou zprávu: viscerální tuk se dá spálit nejjednodušší. Člověk by se měl zbavit sedavého způsobu života, konzumace vysoce kalorických potravin, normalizovat jedálničiek a nezapomínat ani na fyzickou aktivitu, protože jen tak se ho dokáže naše tělo rychleji zbavit. Ztráta na váze 0,5 kg za týden, co říkáte ?!

Nemá smysl spoléhat se na tabletky, počítat kalorie, praktikovat půst nebo šetřit peníze na operaci. Následující dieta je uznávána všemi odborníky na výživu jako nejúčinnější způsob, jak spálit nenáviděný tuk z oblasti břicha. Brzy se budete cítit mnohem lépe a uvidíte první výsledky.

Pokračování na další straně

xx_xx
  1. Pijte hodně čisté vody a čaje bez cukru

Zapomeňte na nápoje s cukrem a umělými sladidly. Obyčejná voda, káva, neslazený zelený čaj – to je to, co je pro vaše tělo nejužitečnější. Naše játra nedokáže zpracovat obrovské množství cukru, proto ho přeměňuje na tuk v oblasti břicha.

  1. Jezte ovoce

Chutě na sladké vám pomůže uhasit ovoce. Zpočátku je budete chtít jíst poměrně hodně, ale časem to všechno projde. Žvýkáním ovoce přispíváte k výrobě hormonů sytosti a obohacují tělo o vlákninu. Kromě toho, ovoce obsahuje obrovské množství antioxidantů a vitamínů.

  1. Konzumujte více zeleniny

Nejlépe se hodí zelenina, která je zcela surová, dušená nebo připravená na páře. Barevná zelenina je zdrojem potřebných živin! Podobně jako ovoce, obsahují vitamíny, minerály, antioxidanty a zdravou vlákninu, která tělu dává pocit sytosti, protože na své strávení potřebuje více času.

Snažte se zeleninu nesmaží a obecně se vyvarujte její dlouhodobému tepelnému zpracování. Lépe uděláte, pokud ji nastrouháte na struhadle a potřete rostlinným olejem.

  1. Jezte více bílkovin

Vejce, tvaroh, obiloviny – vaši věrní pomocníci v boji proti tuku na břiše. Quinoa, luštěniny a seitan (pšeničný lepek) jsou také bohaté na lehce stravitelné rostlinné proteiny pro rychlé hubnutí.

Čím kvalitnější bílkoviny budete jíst, tím rychleji břišní tuk spálíte. To se však nevztahuje na maso zvířat, protože obsahuje škodlivé látky, které vyvolávají vznik rakoviny.

  1. Vyhněte se rafinovaným sacharidům

Sacharidy jsou životně důležité pro naše tělo. Ne všechny jsou však zdraví prospěšné. Rafinované zrna jsou zrna, z nichž se odstraní vláknité a výživné části, čímž se zcela zbaví vitamínů. Patří mezi ně rafinovaná bílá mouka z pšenice a výrobky z ní.

V procesu trávení se rafinované sacharidy přeměňují na cukr a tuk, zvyšují chuť k jídlu, což vede k rychlému nárůstu hmotnosti.

Pokračování na další straně

xx_xx

  1. Přejděte na celozrnné výrobky

Namiesto rožkov a chleba z bielej pšenice konzumujte hnedú ryžu, pohánku, kuskus, quinou a iné obilniny, ako aj cestoviny a pekárenské výrobky z celozrnnej múky. Cestoviny z tvrdej pšenice, müsli, ražný chlieb a pšeničné klíčky sú najlepšie zdroje rastlinných bielkovín.

  1. Konzumujte potraviny bohaté na hrubú vlákninu

Dodávajú dlhý pocit plnosti a telu základné živiny. Konzumáciou 1-2 lyžice rozpustnej vlákniny za deň stratíte 5 kg nadbytočného tuku v jednej sezóne! Vlákninu môžete tiež nájsť vo fazuli, ovsených otrubách, orechoch, ľanových semienkach, jačmeni, pomarančoch, mrkve a jablkách.

Vytvorte si pravidlo, kedy si na raňajky doprajete ovsenú kašu s ľanovým olejom a semienkami (samozrejme, môžete ju dochutiť vašim obľúbeným čerstvým ovocím).

  1. Konzumujte chia semienka

Pokud chcete vědět, jak vypadá ideální jídlo, pak zkuste chia semínka. Jsou šampionem v obsahu vitamínů, minerálů, antioxidantů, vlákniny, bílkovin a zdravých tuků. Mohou být konzumovány syrové, přidány do hotových jídel nebo smíšené se šťávou, jogurtem či mlékem.

  1. Přejděte na zdravé tuky

Snižte příjem nasycených tuků obsažených v mase. Čím méně živočišných produktů, tím lépe! Vzdejte se ztužených tuků nebo trans-tuků, protože škodí nejen vaší postavě, ale i funkci srdce. Hlavním zdrojem trans-tuků je především margarín a palmový olej.

Nepřátelé vašeho těla jsou: sušenky a koblihy, krekry, hranolky, rychlé občerstvení, smažené ryby a kuře, kukuřičné lupínky, bramborové lupínky, omáčky, sladkosti. Doporučuje se konzumace rostlinných olejů (sezam, slunečnice, hořčice, olivy, kukuřice, pšeničné klíčky, lněné semínko), avokáda, naklíčených zrn a fazolí, tmavě-zelená listová zelenina.

Zdroj:mysmezeny.sk

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here