Podrobná a velmi důkladná studie byla nedávno zveřejněna v časopise Open Biology, který popisuje, že některé buňky, zejména kmenové buňky, mohou být v těle aktivně přítomny jako živé buňky po velmi dlouhou dobu, dokonce i po smrti. Po zástavě srdce se ani procesy dělení buněk nezastaví a jsou schopny se množit a množit.

Nedávná měření navíc ukazují, že i v některých případech se aktivita těchto buněk zvyšuje, jako by v lidském těle po smrti proběhl nějaký záhadný proces.

Někteří říkají, že tento proces není nic jiného než proces, kterým se tělo připravuje na to, aby ho opustila duše, která v něm přebývá. Jiní však tvrdí, že se jedná o čistě biologické procesy, ale pokud přijdeme na mechanismus působení, můžeme jej obrátit ve svůj prospěch a zvrátit smrt.

Vědci narazili na proces zvaný genový transport. Tento proces probíhá dlouho po smrti, ačkoli nikdo nezná příčinu. Jisté je, že různé typy buněk reagují odlišně na prostoje hostitele, tj. Těla, a mnoho z nich stále ještě dlouho bojuje o přežití.

Pokud v budoucnu přijdeme na to, jak člověku znovu vdechnout život a zesílit tyto procesy, bude smrt také reverzibilní.

Pokud vás zde zveřejněné informace zaujaly, distribuujte prosím článek a předejte jej ostatním. Děkuju!

Zdroj:kulfoldiapro.com